Organisatie

Elke dag een glimlach bij onze kinderen, ouders en medewerkers is het doel van alle afdelingen binnen onze organisatie. Vanuit een eigen expertise wordt door al onze medewerkers op dagelijkse basis samengewerkt om de generatie van morgen alles te bieden wat kinderopvang kan geven.

Pedagogisch medewerkers

Bij KleintjeZuid investeren we op dagelijkse basis in de ontwikkeling van jouw kind. Wij streven ernaar het natuurlijke potentieel van ieder kind volledig tot bloei te laten komen door een liefdevolle en veilige omgeving te bieden, waarin een kind zich vertrouwd en thuis voelt.

Onze pedagogisch medewerkers zijn hierin onze  grootste kracht! Door de tijd te nemen om de kinderen goed te leren kennen, kunnen zij kinderen de ondersteuning bieden die past bij de individuele ontwikkeling. Met veel liefde, aandacht en spel zorgen zij dat de ontwikkeling wordt gestimuleerd en het zelfvertrouwen van een kind groeit.

We zijn trots op onze betrokken medewerkers die jouw kind elk moment met de best mogelijke zorg omringen en graag hun pedagogische kennis en ervaring met jou delen. Zij zijn de stralende zonnetjes van KleintjeZuid.

Team pedagogiek & midden management

Onze opvanglocaties hebben allemaal een vestigingsmanager. De vestigingsmanager is verantwoordelijk voor de dagelijkse gang van zaken binnen de locatie en ondersteunt de pedagogisch medewerkers bij het vertalen van ons beleid in de praktijk. Op locatie wordt zij ondersteunt door Team pedagogiek.

Team pedagogiek werkt voortdurend aan de kwaliteit van het pedagogisch handelen van de medewerkers. Team pedagogiek bestaat uit pedagogisch coaches en pedagogisch specialisten. De pedagogisch coach verzorgt de coaching vanuit een boventallige positie. De pedagogisch specialisten zijn pedagogisch medewerkers met een extra pedagogische specialiteit. Zo zijn er specialisten bij ons werkzaam die zich toeleggen op het begeleiden van medewerkers in opleiding (BBL student begeleiders) en specialisten die een coachende rol hebben binnen de  voorschool (VE coaches).

Afdeling Personeelszaken

Esra van Oudenallen-Dorsman & Aniek Krom; de gezichten van onze HR-afdeling. 

Of je nu pas begint aan je carrière of al een ervaren professional bent, we hebben verschillende functies openstaan in ons groeiende team. We kijken uit naar jouw komst en de mogelijkheid om samen te groeien. 

Afdeling Planning & Plaatsing

Alexandra, Yulia en Cheyen; de gezichten achter de grote planningspuzzel!

Het leukste aan ons werk is het persoonlijke contact met ouders. Elke ouder heeft een andere wens, wat het werk op de afdeling uitdagend en afwisselend maakt. Het geeft ons energie om na veel puzzelen het juiste aanbod te kunnen doen. 

Management team

Christianne Plasmans

Oprichter

Anne-Pauline Das - van Harmelen

Directeur

Kim Willems - Beije

Manager Kwaliteit en Service / NSO locaties

Raissa Vendeville

Manager KDV locaties

Aniek Krom

Manager HR & Hoofdkantoor

Mareme Ndoye

Manager Pedagogiek, Beleid en Veiligheid

Stephanie Dekker-Wouters

Manager Business Development

Raissa Vendeville

Manager KDV locaties