Meewerkend vestigingsmanager KleintjeZuid - KleintjeZuid

Meewerkend vestigingsmanager KleintjeZuid

Voor een van onze vestigingen in Amsterdam Zuid zijn wij op zoek naar een meewerkend vestigingsmanager. Jij bent het gezicht van deze vestiging! Deels zal je naast je collega’s op de groep werken en daarnaast voer je managementtaken uit.

Ben jij toe aan een nieuwe uitdaging in de rol als leidinggevende van deze prachtige KleintjeZuid locatie? We vertellen je graag meer over de functie.

Wie zijn wij?

KleintjeZuid is gespecialiseerd in het aanbieden van Kinder- en Naschoolse opvang en onderscheidt zich in haar aanpak door de unieke combinatie van professionele, zorgzame kinderopvang met een persoonlijke benadering. Amsterdam Zuid is het werkterrein, waar onze 6 vestigingen zich bevinden op unieke locaties. Kenmerkend voor alle locaties is de frisse vormgeving, zonnige uitstraling en huiselijke inrichting.

Bij KleintjeZuid werk je in een jong en dynamisch team in een fijne en sfeervolle omgeving. De omgang met de kinderen, de ouders en elkaar is persoonlijk, professioneel en respectvol. Het pedagogisch beleid van KleintjeZuid gaat uit van de vier basiscomponenten: emotionele veiligheid, persoonlijke competentie, sociale competentie en normen en waarden, aangevuld met waarden die volgens KleintjeZuid essentieel zijn.

Wat kan jij verwachten van de functie?

Samen met je collega-meewerkend vestigingsmanager ben je medeverantwoordelijk voor de conceptbewaking van KleintjeZuid en waarborgt de naleving van het kwaliteits-, pedagogisch-, en personeelsbeleid en zorgt voor optimale kwaliteit van de opvang. Dit is jullie vestiging! De meewerkend vestigingsmanager geeft op gestructureerde, inspirerende en positieve wijze leiding aan het team van ongeveer zes pedagogisch medewerkers.

De meewerkend vestigingsmanager:

  • is het eerste aanspreekpunt voor pedagogisch medewerkers en ouders/verzorgers, maar ook voor het hoofdkantoor, onze pedagoog en manager kwaliteit & service over de vestiging;
  • geeft leiding aan het team door de kwaliteit en kwantiteit van de uitvoering van de dagelijkse werkzaamheden te controleren, te coördineren en medewerkers te begeleiden, instrueren, coachen en motiveren, waar nodig; een echte People manager;
  • zorgt voor de juiste bezetting binnen jouw vestiging. Je maakt hiertoe dienstroosters, overlegt trainingsbehoeften met de leidinggevende en/of HR en voert (mede) werving- en selectiegesprekken;
  • spreekt in voorkomende gevallen met ouders/ verzorgers over de ontwikkeling van hun kinderen;
  • heeft een signalerende, analyserende en rapporterende rol naar collega-meewerkend vestigingsmanager, leidinggevende en HR met betrekking tot knelpunten in de uitvoering van het pedagogisch en/of personeel beleid en met betrekking tot ontwikkelingen;
  • weet wat de eisen zijn met betrekking tot de GGD inspectie.

De functie betreft een dienstverband van 36 uur.

Wat neem jij mee?
Je beschikt over empathische leiderschap capaciteiten en je hebt een sterke persoonlijkheid. Je bent inventief, energiek en straalt enthousiasme uit. Je denkt vooruit, je bent dienstverlenend en stressbestendig. Je kunt administratieve werkzaamheden snel en adequaat afhandelen. Bovendien beheers je de Nederlandse en Engelse taal in woord en geschrift.

Je beschikt over een in de CAO vastgestelde opleiding voor de Kinderopvang op HBO niveau. Daarnaast beschik je over ruime werkervaring in de Kinderopvang.

Wat bieden wij jou?

  • Je komt terecht in een jong en dynamisch team, van een mooi en groeiend bedrijf;
  • De sfeervolle en unieke omgeving van Amsterdam Zuid is jouw werkgebied;
  • Kans op een vast contract;
  • Mogelijkheden tot ontwikkeling en doorgroeien worden gestimuleerd;
  • Ook jij ontvangt persoonlijke coaching op de werkvloer, bij KleintjeZuid zijn de lijntjes kort;
  • Bij KleintjeZuid werk je met een uniek pedagogisch beleid;
  • We werken met een huishoudelijk hulp, zodat jij al je tijd en aandacht kunt besteden aan de kinderen, je team en de managementtaken.  
  • Een goed salaris conform de CAO kinderopvang in schaal 7 (€ 2.693 – € 3.512 op basis van 36 uur);
  • Pensioen, we denken graag aan je toekomst.
  • 6 weken vakantie per jaar; tussen kerst en oud en nieuw is iedereen vrij. In mei 8 % vakantiegeld en in december 3 % eindejaarsuitkering. Dat is fijn de zomer & de feestdagen in gaan!
  • Reiskostenvergoeding bij een woon-werkafstand van >10km.;
  • Om ons team te motiveren zo fit mogelijk te blijven, bieden we voordelige bedrijfsfitness aan.
  • We hebben geregeld gezellige personeelsuitjes, zowel met je team als met heel KleintjeZuid. Het welzijn van onze medewerkers staat voorop;
  • Breng je een nieuwe collega aan, dan ontvang je een flinke aanbrengpremie van €1.000,- bruto;
  • Daarnaast ontvang je een tekenbonus van €1.000 bruto bij verlenging van je eerste contract!

Wil je je graag voorstellen?
Wat leuk! We zien je motivatiebrief en CV heel graag tegemoet via: pz@kleintjezuid.nl. Zou je graag telefonisch contact willen over de functie? Aniek Krom en Esra van Oudenallen (020) 2089920 vertellen je graag meer.

Meer vacatures

Deel: