Ben jij een enthousiaste HR-professional met een proactieve instelling en een gedreven mentaliteit? KleintjeZuid, een groeiende organisatie met diverse opvangmogelijkheden verspreid over meerdere locaties in Amsterdam Zuid, zoekt een HR adviseur voor 27-32 uur per week om ons team op het gezellige hoofdkantoor te versterken.
Wat kan je verwachten van de functie?
Dynamische werkomgeving:
Een stimulerende werkomgeving op ons gezellige hoofdkantoor, waar 11 toegewijde professionals samenwerken aan een gemeenschappelijk doel.
Deskundig advies:
Een rol als HR-sparringpartner voor managers en leidinggevenden binnen KleintjeZuid. Jij biedt proactieve ondersteuning en coaching bij diverse HR-cases en staat altijd klaar voor onze medewerkers. Advisering van leidinggevenden bij in-, door- en uitstroom van medewerkers. Advisering bij arbeidsrechtelijke vraagstukken en gespreksvoering.
Innovatieve werving en selectie:
Beheer van wervings- en selectieprocessen met een creatieve benadering om nieuwe, getalenteerde medewerkers aan te trekken.
Administratieve verantwoordelijkheden:
Levering van maandelijkse informatie voor de salarisverwerking aan onze externe payroll consultant en opstelling van periodieke HR-rapportages (FTE, verzuim, verlof, personeelskosten, enzovoort).
Zorgzaam welzijnsbeleid:
Een adviserende, ondersteunende en signalerende rol op basis van ziekteverzuim en re-integratie, waarbij je ook de voortgang bewaakt.
Samenwerking en overzicht:
Samen met de HR-manager en vestigingsmanagers houd je een scherp overzicht betreft verzuimcijfers, vacatures, ureninzet, contractwisselingen en de ontwikkeling van onze medewerkers.
Wat vragen wij van jou?
- Bij voorkeur ervaring binnen de kinderopvang branche en kennis van de CAO Kinderopvang.
- Minimaal 3 jaar ervaring in een vergelijkbare functie.
- Overtuigingskracht en je bent een (verbaal)vaardige adviseur.
- Hands-on mentaliteit en doorzettingsvermogen.
- Minimaal een afgeronde hbo-opleiding in het vakgebied Human Resources.
- Up-to-date kennis van arbeidsrecht en andere relevante wet- & regelgeving.
- Zelfstandigheid en beschikbaarheid voor minimaal 27 uur per week.
Wat bieden wij jou?
- Een salaris conform de CAO Kinderopvang in schaal 9 (€3.332 – €4.544 op basis van 36 uur), vakantiegeld en een eindejaarsuitkering.
- 6 weken vakantie per jaar.
- Een prettige informele werksfeer. We hebben geregeld gezellige personeelsuitjes.
- Volop aandacht voor jouw individuele ontwikkeling.
- Voordelig sporten bij jouw favoriete sportschool.
- Voorrang op de wachtlijst voor opvang van je eigen kind EN een fijne korting.
Wil jij deze uitdaging aangaan?
Stuur dan je motivatiebrief en CV naar pz@kleintjezuid.nl. Wil je meer weten over de functie? Neem gerust contact op met Aniek Krom via (020) 2089920. Zij staat klaar om al je vragen te beantwoorden.